سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواندنی‌های جالب راجع به همه چیز

 
 
 
 



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:55 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:54 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر

 
 
 
 
 
 



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:53 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر

 

این زایمان شگفت انگیز بسیاری از کاربران اینترنت را وادار به نوشتن تحلیل و تفسیرهای جالبی کرد که به نوشته برخی از آنها، زن هندی در اولین زایمان خود اعضای یک تیم فوتبال را زائیده است.
یک زن هندی در یک زایمان بسیار عجیب، 11نوزاد قد و نیم قد را در نخستین زایمان خود به دنیا آورد.

به دنیا آمدن این همه نوزاد نه تنها اعضای کادر بیمارستان محل زایمان زن هندی را شگفت زده کرد، بلکه سبب شگفتی بسیاری از مردم هند شد.
این زایمان شگفت انگیز بسیاری از کاربران اینترنت را وادار به نوشتن تحلیل و تفسیرهای جالبی کرد که به نوشته برخی از آنها، زن هندی در اولین زایمان خود اعضای یک تیم فوتبال را زائیده است.

 



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:49 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:48 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر

پیرمرد جان سخت در حفره ای در سطح یخ زده دریاچه لیزی در نزدیکی تفلیس ، پایتخت گرجستان ایجاد کرده، غوطه می خورد.



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:47 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر

شرکت خودرو سازی" فولکس واگن" آلمان یکی از معروفترین شرکتهای خودرو سازی در جهان است. مدلهای مختلفی از محصولات این شرکت به تولید انبوه رسیده است و در نقاط مختلف جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
باشگاه خبرنگاران: در این مطلب قصد داریم تا شما را با نمونه خودرویی از این شرکت آشنا کنیم که به نوعی کم مصرف ترین اتومبیل جهان است.

خودروی فولکس واگن 1 لیتر که به اختصار " VW-1Litre " شناخته می شود خودروی نمونه ای شرکت فولکس است که در هر 100 کیلومتر تنها یک لیتر سوخت دیزل مصرف می کند. این خودرو برای حمل دو نفر سرنشین طراحی شده و دو صندلی پشت سر هم قرار گرفته اند. اما دلیل این که این خودرو توانسته است به این میزان از مصرف کم دست پیدا کند به نوعی به طراحی آیرودینامیکی خاص و استفاده از سازه ای سبک در این خودرو باز می گردد.

در حقیقت با الهام گیری از طراحی هواپیماها این خودرو به گونه ای طراحی شده است که می تواند با ایجاد کم ترین اصطکاک ممکن با هوا به سمت جلو حرکت کند. ابعاد این خودرو نیز به این شرح است:
طول: 3.47 متر طول، 1.25 عرض و 1.10 متر ارتفاع که این خودرو را به خودرویی کوچک و فشرده تبدیل می کند. اما شرکت فولکس واگن بعد از معرفی این خودرو به سال 2002 ، دو مدل ارتقاء یافته را نیز از این خودرو به نمایش گذاشت.


یک مدل در سال 2009 به عنوان مدل " L1 " در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت به نمایش درآمد . این مدل به علاوه موتور معمولی از یک موتور الکتریکی به توان 20 کیلو وات بهره می برد. شرکت فولکس بیشینه سرعت این خودرو را 158 کیلومتر بر ساعت و شتاب 0 تا 100 آن را 14.3 ثانیه اعلام کرد.


در سال 2011 میلادی و در جریان نمایشگاه اتومبیل قطر مدل جدید تر این خودرو با نام XL-1 به نمایش درآمد که به نسبت مدل قبلی سبک تر و از یک موتور الکتریکی با توان 20 کیلووات و موتور توربو دیزل با حجم 800 سی سی بهره می برد. سرعت بیشینه این خودرو در حدود 158 کیلومتر بر ساعت و شتاب 0 تا 100 آن در حدود 11.9 ثانیه است. شرکت فولکس اعلام کرده است که این تولید محدود این خودرو از سال 2013 آغاز می شود.



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:42 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر

 



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:40 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر

او همچنین گفت: پلاستیک تنها چیزی است که دوست دارد بخورد و احساس می‌کند به خوردن آن نیاز دارد.

ایسنا: دختری در آمریکا در عادتی عجیب موادپلاستیکی مثل بطری آب و کنترل تلویزیون می‌خورد.

این دختر 18 ساله که در کالیفرنیا آمریکا زندگی می‌کند در 11 سال گذشته حدود 60 هزار شیء پلاستیکی خورده است.

«کیلین» در توضیح این ادعا گفته است: تاکنون 12 کنترل تلویزیون، حدود پنج هزار مهره پلاستیکی، 10 بطری آب و دیگر اشیاء پلاستیکی را خورده‌ام.

او همچنین گفت: پلاستیک تنها چیزی است که دوست دارد بخورد و احساس می‌کند به خوردن آن نیاز دارد.

کیلین که بیشتر پلاستیک‌های مصرفی‌اش را از رستوران محل کارش جمع‌آوری می‌کرد، گفت: ساختار تشکیل دهنده کنترل تلویزیون یکی از خوشمزه‌ترین پلاستیک‌هایی است که خورده‌ام.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، او همچنین گفت: می‌دانم که خوردن پلاستیک برای سلامتی‌ام ضرر دارد اما نمی‌توانم دست از خوردن آن بکشم.


 



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:39 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر

"کیس مارتین"، مرد 42 ساله انگلیسی با وزنی نزدیک به 380 کیلوگرم رکورد چاق‌‌ترین مرد جهان را از آن خود کرد.

قانون: "کیس مارتین"، مرد 42 ساله انگلیسی با وزنی نزدیک به 380 کیلوگرم رکورد چاق‌‌ترین مرد جهان را از آن خود کرد.

به گزارش روزنامه سان، کیس که ساکن شمال غرب لندن است، می‌گوید که وزنش از زمان نوجوانی و پس از مرگ مادرش که پرخوری را آغاز کرده شروع به زیاد شدن کرده است.

گفته شده که کیس روز خود را با هشت هات‌داگ آغاز می‌کند و می‌تواند برای ناهار دو پرس کباب بریانی به همراه چیس و سوسیس را بخورد.

پزشکان می‌گویند که کیس برای عمل جراحی به منظور کاهش وزن، باید حداقل نیمی از وزن کنونی خود را با رژیم کم کند.

 



[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 9:39 صبح ] [ هادی گرافبک ]

نظر

::